• Новітні соціально-економічні стратегії
  • Система захисту прав споживача
  • Система управління ринком споживання
  • Механізм швидкої капіталізації економіки

В черзі на житло та авто:

1797
Інформація для виробників

Найголовніше, про що мріють навіть успішні виробники, у яких завантаження виробничих потужностей максимальне, це стабільний, гарантований, постійно зростаючий попит на свою продукцію.

Виробництво товарів на умовах 100% передоплати дозволяє зняти тягар користування кредитами, мати постійні обігові кошти, що в свою чергу дає можливість постійно модернізувати і розширювати виробництво, дає можливість динамічно розвиватися, максимально ефективно використовувати виробничі потужності і забезпечує стабільний дохід. Впевненно займати місце лідера на ринку.

Все це забезпечує і гарантує система ПроЗет.

Співпраця з ПроЗет

Реалізація товарів. Система ПроЗет, на відміну від всіх існуючих систем , дозволяє просувати товар на ринку не тільки за рахунок кінцевого споживача, а за рахунок збільшення продуктивності праці, ефективності виробництва, зменшення витрат, досконалості оподаткування та фінансової політики підприємств. Збільшуючи обсяги продаж, збільшуючи обсяги виробництва, отримуючи додаткові прибутки, виробник ділиться ними зі всією споживчою мережею. Таким чином, кінцевий споживач бере участь в розподілу прибутків виробника, і своїм вибором збільшує ці прибутки! Досконале поєднання всіх систем дозволяє всім її учасникам отримати гарантоване постійне збільшення своїх доходів. Створюється значне збільшення споживчого попиту на продукцію виробника, а також додаткова значна зацікавленість торгових мереж в придбанні та продажу продукції саме цього виробника.

Виробникові не потрібно змінювати умов гри на ринку. Його торгова марка продається як і продавалася. Умовно, без необхідності реєстрації, створюється нова торгова марка, ТМ + Z. Ця об'єднана торгова марка, під єдиним новим кодом надходить тільки в систему реалізайції ПроЗет.

Захист від підробок та фальсифікату. Використання знаку ПроЗет створює додаткові можливості для виробника в захисті його продукції від підробок. Рух продукції на ринку від Виробника до Споживача стає настільки прозорим, що реалізація підробок стає неможливою та невигідною. Це значно заощаджує видатки виробника на захист своєї продукції. І це значно збільшує товарообіг в торгових мережах. Додаткові гарантії якості отримує кінцевий споживач. Крім цього створюються найбільш привабливі та безпечні умови для стартового входження виробника в програму (дає можливість співпрацювати з його існуючими можливостями). Створюється значне збільшення споживчого попиту на продукцію виробника, а також додаткова значна зацікавленість торгових мереж в придбанні та продажу продукції саме цього виробника.

Збільшення продажів. Говорячи про збільшення продажів, мається на увазі збільшення питомої ваги виробника на ринку його групи товарів, в даному ціновому сегменті, за рахунок посування (витиснення) конкурентів.

За рахунок постійної безвідсоткової розстрочки оплати товарів ПроЗет (постійно діюча акція ПроЗет) для Споживачів, значно збільшується їх купівельна спроможність, що значно зі старту збільшує об’єми продажу продукції ПроЗет. Мінімальна сума розстрочки – 700 грн. Максимальна 70 000 грн
Відбувається поступове, інтенсивне збільшення питомої ваги даного виробника в загальних продажах продукції на ринку певної групи.

Необхідні кошти, на оплату послуг ПроЗет, Виробник вивільняє шляхом перерозподілу сьогодні існуючих своїх витрат, завдяки максимально ефективному використанню виробничих потужностей, максимально інтенсивній реалізації продукції на умовах 100% передоплати.

Ціноутворення. Розглянемо схему ціноутворення:
Отже, в кінцеву ціну одиниці продукції входить: - Перемінні витрати; - Умовно-постійні витрати; - Націнка виробника; - Втрати в процесі реалізації; - Витрати по кредитах; - Витрати на рекламу; - Трейд маркетингові витрати; - Націнка дистриб'ютора, або власні витрати логістики; - Націнка ритейлера

Як формується ціна виробника за участі в ПроЗет:
- Перемінні витрати; - 1/2 умовно-постійних витрат (друга половина - економія від участі в ПроЗет); - Націнка виробника; - 1/2 націнки дистриб'ютора (друга половина - економія від участі в ПроЗет)
- Націнка ритейлера; - Витрати 35% на послуги ПроЗет.

Оплачуючи на адресу ПроЗет послуги з організації гарантованого попиту, виробник заощаджує свої витрати. Якщо у виробника на момент участі в Програмі вже існували обсяги продажів в даній торговій мережі, він ці обсяги передає в Програму. Витрати компенсуються моментальним, збільшенням обсягів продажу. Майже повна відсутність у собівартості додаткового обсягу продукції умовно постійних витрат, і зниження, у перерахунку на одиницю продукції змінних витрат, створює для виробника спочатку мінімальну, але постійно зростаючу економію сьогодні існуючих витрат. Іншими словами - додатковий прибуток.

Відпускна ціна виробника може і зрости, але ціна на полиці при цьому залишається незмінною. І оплата в адресу Програми проводиться тільки за фактом отримання 100% передоплати (додатково випущений і проданий обсяг продукції ТМ + Z).

Роздрібна ціна в системі Прозет складається з відпускної ціни Постачальника + 12% (націнка логістики ПроЗет)

Ціна/якість. Оскільки всі видатки по просуванню товару на ринку та його рекламі входять в собівартість продукції, в багатьох випадках порушується основний принцип ринкової економіки «баланс ціни/якості» продукції. Іншими словами - в більшості випадків, Споживач платить не за внутрішній склад продукції, а за рекламу та етикетку.

Сьогодні, вітчизняні виробники, за відсутністю обігових коштів значно програють в рекламі та зовнішньому вигляді їх продукції перед імпортним товаром. В той же час, якість більшості товарів вітчизняного виробництва значно вища (або не поступається) імпортним товарам.

Забезпечення ПРАВА кожного споживача в придбанні реально якісного, а не «надутого» товару є для ПроЗет аксіомою.

Виходячи з вищенаведеного, для ефективного захисту вітчизняного виробника якісних товарів, для задоволення потреб населення в якості товарів та її відповідності ціновим критеріям, впроваджено «ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД» реалізації всіх товарів та послуг.

ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД реалізації товарів та послуг в рамках ПроЗет. До моменту представлення товару в розширену роздрібну мережу України, одночасно з підписанням ліцензійного договору на використання торгового знаку ПроЗет, Виробник надає в обмеженому об’ємі, асортимент товару що планується для реалізації в рамках ПроЗет, на тестовий період реалізації через систему «доставки товарів до дому», випробування в окремій роздрібній мережі, або іншу систему реалізації ПроЗет.

ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД реалізації складає 30 днів (на умові відстрочки платежу).

Під час тестового періоду реалізації товарів та послуг ПроЗет, Критерієм виступають відповідність якість/ціна, попит, зацікавленість, зауваження та відгуки Споживачів.
Лише це визначає подальшу участь, або ні, цих товарів або послуг в ПроЗет.

Заповнити анкету

ПАМ’ЯТКА ВИРОБНИКАМ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ЯКІ НАДАНІ В ПРОЗЕТ.

Якщо Ви впевнені в якості своєї продукції, відповідності відпускної ціни до якості, тоді Ваші товари та послуги чекають, через ПроЗет, Споживачі всією України.

Якщо Ви маєте сумніви, подумайте, корегуйте свої ціни,щоб не отримати одне слово «ганьба» від Споживачів.